Túl lettem a nehezén, illetve megszereztem a BSc diplomám nemzetközi gazdálkodás szakon, illetve mielőtt megírtam volna a szakdolgozatot és leállamvizsgáztam volna, már a kislányom is megszületett. Az egyik kezemben a gyermek, a másikban a diploma, de engem hajtott a tudásvágy továbbra is. Elkzedtem online tanfolyamokat végezni, így csöppentem a marketing területére mélyebben, illetve megalapítottam a reklámügynökségemet is 2020 januárjában.
Egy szép napon böngésztem a mesterszakokat, amikor megláttam, hogy most már a Debreceni Egyetemen is indul marketing mesterszak, ehhez csatlakoztam szintén 2020 elején állami ösztöndíjasként.
A mesterszakos tanulmányaim utolsó féléve fog következni amikor ezeket a sorokat írom, most ülök a diplomamunkám felett, és meg kell, hogy jegyezzem: elég döcögős az út. A célom az, hogy gyakorlati útmutatót tudjak összeállítani a hazai KKV szektor szereplőinek a marketing területén, azon belül is a digitális és értékalapú marketing szempontjából.
Jelenleg ez foglal le, de amint túl leszek a nehezén, szeretnék több ügyféllel is fogalkozni és a marketing tanácsadásaimon túl segíteni őket a teljes marketing stratégia megvalósításában is.
A célom az volt, hogy a gyakorlati tapasztalat mellett legyen mögöttem akadémiai tudás is, amely megalapozza a tevékenységemet. Marketingre specializálódott közgazdász vagyok, nem az, aki tegnap óta hirtelen marketing gurunak nevezteti magát.